2011-01-06
 16:28:02

Snaaart helg igen =)

Sitter på jobbet, fick sluta redan tre idag då jag jobbar istället för Sesay som brukar jobba 8-15 =)

Vääldigt skönt måste jag säga, men jag är ändå kvar, för jag ska med Mark hem sen så jag får sitta här tills han är klar. Det gör inte så mycket, jag har hunnit skicka ett mail till min "nya" chef eller vad man ska kalla honom och fråga hur det ligger till egentligen, om de ens vill att jag ska börja eller om jag ska leta nytt (berättade då inte för honom att jag har blivit erbjuden en ny tjänst här på ft, man måste ju bara älska Kirk liksom haha)

Igår var jag på gymmet och hade en riktig hårdträning, det var hur skönt som helst.

Sovproblem hade jag dock ändå när jag kom hem, kan ju ha något att göra med att jag sov mellan 19-6 natten innan =). Det var verkligen sååååå underbart.

På söndag kommer Johanna ääääntligen hem igen!! Jag har saknat henne hur mycket som helst! Tänkte att vi ska ha lite mysmiddag då, hoppas hon också vill det =).

Massa pussar


Jeanette

anledningen till att jag inte sa något när vi pratade var att det inte hade börjat då :P Det började någon timme efter att vi hade pratat klart... konstigt det där!



PUBLICERAT: 2011-01-12, 09:44:30 | URL: http://mylittlejourney.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: