2011-03-12
 17:22:08

Forlat for det extremt langa uppehallet.

Jag har haft en del att sta i. For det forsta sa har jag varit utomlands, vi akte till Indien. Heeeelt underbart har det varit, fast jag hade garna stannat ett tag till hehe.
Sen har jag ocksa tagit en del jobbiga beslut, sa som att jag faktiskt har bestamt mig for att flytta tillbaka till Sverige till sommaren och borja plugga till hosten. Och i och med det beslutet sa ar det ju pa vag att ta slut med Mark. Det ar jattejobbigt, men jag kanner att jag inte langre orkar vara hans mamma och jag vill faktiskt kunna ha lite me-time vilket jag inte haft pa valdans lange. Jag vet inte hur jag ska gora, for jag vill inte sara nagon, men det ar jag ju sa illa tvungen att gora.
Det som ar skont i alla fall ar att varen har kommit hit nu antligen! Det kanns verkligen i luften, sa det finns hopp!
Hoppas alla mar bra!
Pusspuss


Kajsa

Jobbigt beslut men glöm aldrig att om du är i ett förhållande som du inte mår bra i och inte gör något sårar du dig själv och det är det sista du vill göra!

Ringer dig imorn! Love you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: