2011-04-26
 20:12:01

Hej hopp!

Kände att det kanske var dags att skriva ett inlägg. Det har ju ändå gått nästan en och en halv månad haha..

Det har hänt en del på senaste tiden om man säger så ;).

Gjorde slut med Mark för en och en halv månad sen och tiden efter det var sjuukt jobbig, men nu går det mycket bättre och vi kan faktiskt prata med varann nu.

Och nu har jag levt livet kan man väl säga, har varit ute och festat varje helg sen vi gjorde slut och har träffat hur mycket roliga människor som helst och har gått ut en del med lite folk som jobbar på FT. De är sjukt roliga och så otroligt trevliga och öppna! :)

Var ute i torsdags och festade lite med Ewa och hennes kompis Scott. Det var huur kul som helst och jag kom hem kl 5 på morgonen på fredagen haha :). Det var verkligen så himla roligt att gå ut med roliga människor. Kvällen slutade hos Scott där vi jammade lite, han spelar nämligen gitarr och jag sjöng till :)

I söndags var jag ute med Johanna och några av hennes kompisar, och det blev seriöst den tråkigaste kvällen hittills! :(
Det var jag, Johanna, Katharina och en annan kompis till Johanna som heter Kristina.

Tyvärr så klarar jag inte av Kristina, hon är så himla uppblåst och södertjej liksom. Ussch :( och nu ska hon bo hos oss tydligen, jahaaa liksom?! Man kanske kan höra med dem som bor i lägenheten också??

Jaja... Vi får väl se hur det här slutar....

Hoppas alla mår bra!

Puss och kram
xoxoxo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: