2013-12-09
 16:21:13

Bali holiday

Hej hej hallå!
 
Vi har det så sjuhelsike bra att jag knappt vet var jag ska börja :)
Vi är kvar i Legian, som ligger mellan Kuta och Seminyak på Bali. Igår var vi med Stina på en strand som hette Geger Beach i Nusa Dua, ungefär 40 minuters bilfärd från Legian. Helt fantastisk strand med kritvit strand och såklart jättevarmt vatten :-).
Sedan bjöd hon oss på middag på en fiskrestaurang som var något utöver det vanliga. Maten var så sjukt god!!
Vi åt en fisk som hette Baramundi som var supergod!
 
Idag har vi spenderat hela dagen på "vår" strand hos "våra" strandkillar, 5 balineser som är superroliga :-D
Våra favoriter är Johnny och Chon'ki. De är jätteroliga och trevliga :-).
 
sedan fick vi sällskap av en kille från Nya Zeeland som hette Mark, som bor jättenära Auckland så han ska hjälpa oss med att hitta bra saker att göra där när vi kommer dit, vilket är jätteschysst!!
På onsdag kommer en DJ till ön som heter AfroJack som vi ska försöka se, ska bli suuuuiper haha!!!!!
 
det har verkligen ösregnat idag så vi satt och drack öl med strandkillarna och lärt oss att man blir korkad av räkor, att öl gör en smart och att chili gör dig kort, men het haha! Jag hann också med att göra en sandman, istället för en snögubbe ;-). Han fick namnet santa the blob.
 
Imorgon ska vi få följa med Stina till hennes tygfabriker, vilket jag ser fram emot. Det ska bli spännande att se hur hon arbetar och hur allt går till!
 
Nu måste jag sova
 
Ha det så bra,
 
puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: