2011-01-30
 21:53:54

Ojojoj

Nu var det väääldans länge sen jag skrev inlägg igen.
Jag har helt enkelt inte haft lust om jag ska vara ärlig. Har inte haft så mycket för mig men jag har bara inte haft lust. Har varit på gymmet, hemma hos Mark och fixat med jobbet.

Har iaf ett bra jobb nu, till att börja med. Får ta över i caféet och vara ansvarig där nu, så det är ju roligt, men jag vet fortfarande inte om jag vill jobba där så himla länge till. Känner bara att jag vill ha ett jobb inom ett annat fält. Typ kontorsjobb tror jag.

Men vi får helt enkelt se vad som händer och hur det blir med skola och så...


i fredags hände det dock en vääääldans jobbig grej....

Var inne på banken för att jag behövde sätta över pengar till Malin (vår hyresvärd). Står inne på Barcleys och använder deras personal banking-maskin. Och tydligen tog jag för lång tid på mig när jag försökte få fram Malins bankkonto, så maskinen tog mitt kort och förstörde det. Fatta paniken jag fick!! Inga kontanter och jag behövde verkligen sätta över pengarna till henne eftersom det var hyran för nästa månad. Som tur var så har Johanna hjälpt mig. I alla fall så sa de på banken till mig att jag behövde beställa ett nytt kort eftersom kortet var förstört av dem. När jag sen försökte beställa kortet så hade jag tydligen inget giltigt ID-kort. Jag försökte använda mitt svenska körkort, precis samma som jag använde när jag anslöt mig till banken. Men det gick tydligen inte alls bra. Jag var så himla frustrerad och arg måste jag säga. Som tur var så har Marks mamma fixat ett nytt kort åt mig, så det kommer komma nu i veckan förhoppningsvis.

Men men...

nu ska jag snart gå och lägga mig för jag börjar 7 imorgon. Det kommer jag alltid göra i framtiden. 7-16 är mina jobbtider nu =).


Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: