2011-01-18
 22:00:07

Mindre jätteskön dag...

Idag har jag haft en jättedålig och arg dag!

Det började bra, kom till jobbet och var glad och nöjd. Sen under min rast så beslutade jag mig för att ringa "Disclosure Scotland", som mina säkerhetspapper skickades till.
Ringde dit och fick prata med en jättetrevlig och proffsig kille, och jag la fram mitt ärende, gav honom mina uppgifter och berättade att jag mest bara ville kolla hur långt till jag skulle behöva vänta innan checken var klar.

Han kollar upp mig, sen säger han till mig; "vi har inga uppgifter på att du/ni har skickat in några säkerhetspapper, sa du att de skickades in i början av dec?"
Jag svarade att ja, vi sammanställde dem i början av december och Michael sa till mig att de skickade in dem samma dag.

Då säger killen till mig; "ja, vi har i alla fall inte fått in några papper som helst, men du jag ringer till den här Michael och pratar med honom."

Jag la på och blev både jättearg och ledsen samtidigt, kul att Michael i alla mail och telefonsamtal sitter och ljuger för mig att de visst har blivit inskickade och är påväg tillbaka.

Jag ringer upp Michael och hamnar för ovanlighetens skull hos hans assistent som säger att han inte är inne just nu (då var kl 11) men att han skulle vara tillbaka inom 20 minuter och att han skulle be Michael att ringa mig.
När det har gått 2 timmar och Michael fortfarande inte har ringt mig så ringer jag tillbaka och hamnar hos telefonsvarare. Får ringa 2 gånger till innan jag får tag på assistenten igen och nästan skriker åt honom att han måste tvinga Michael att ringa mig. Det är inte direkt första gången det har blivit såhär. Har ringt minst 6 gånger, hamnat hos assistenten som säger att Michael ska ringa tillbaks så snabbt som möjligt och man får ALDRIG något samtal tillbaka.

Sen ringer Michael i alla fall, kl 2(!!!). Han hinner inte mer än att säga hej innan jag avbryter och bara pratar och säger hur arg och besviken jag är på honom som sitter och säger att de har skickat in mina papper och sen inte har gjort det. På det svarar han att de visst har skickat in papprena men vart de sen har tagit vägen kan han inte svara på. Och ifall de har försvunnit var väl det jobbigt... Sen sa han att han skulle ringa upp dem och ringa tillbaka till mig... Tror ni att han har ringt?

Jag är så himla arg, är fortfarande arg efter att ha varit på gymmet i 1½ timme och avreagerat mig.

har berättat allt för Kirk och imorgon ska jag be att han ringer upp michael.

Till och med Callum (sonen till han som äger halva BaxterStorey) sa att han kunde prata med högste chefen på BIS, men jag sa att det är ingen idé, för han vet inte vem jag är. Michael är bara chef för en liten division på företaget där.

Nu ska jag skicka Michael ett mail och avsäga mig tjänsten. Jag vill inte ha den längre, jag får bara ont i magen av det och det är bara problem efter problem som uppstår hela tiden!

GAAAAAH, mina kinder bara blossar upp nu när jag sitter och skriver om det. Han är så jävla dum i huvudet!!

jaja, hoppas ni andra haft en bra dag idag ;)

pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: