2011-01-17
 22:12:05

Jätteskön dag!

Fick ett sms av Kirk igår som sa att ifall det var ok så kunde jag vara ledig idag.
Så dagen idag bestod av att ta det lugnt och sen åkte jag in till stan och shoppade. Jag var tvungen att gå tillbaka till Barratts med mina stövlar som jag köpte i december, för att hälarna hade ramlat av, sömmarna hade gått upp och sulorna höll på att ramla av med. Jättebra kvalitet för 70 pund eller hur??

Det var lite jobbigt också för jag hade slängt kvittot, men jag fick tillgodokvitto på 70 pund hos dem ändå. Väldigt snällt måste jag säga!
Så idag åkte jag dit och hade kul på rean. Hittade tre par skor för 80 pund. Ett par höga sandaler, ett par vanliga ballerinor och ett par ballerinor med liten klack. Blev jätteglad, för jag älskar alla tre paren!

Sen gick jag och fortsatte min jakt på vinterjacka. Hittade den till slut på Debenhams för 70 pund!
Den är jättefin, ljust grå med väldigt enkla drag. Jag älskar den verkligen!

Sen gick jag till Primark (som för övrigt var nästan tomt?!?!) för att lämna tillbaka Marias julklapp, men den sorten fanns inte kvar längre, så jag hittade något annat ;). Sen köpte jag lite trosor och strumpbyxor.

Sen gick jag och fikade alldeles själv och det var längesen jag gjorde något sånt. Jag hade en sjukt skön dag och var bara för mig själv, vilket jag behövde :D.

Nu jag varit hemma med Johanna och Nanna ikväll och ätit middag och vi har jättemysigt tillsammans :D


Ha det bra allihop!

Pusspuss


Jeanette

Åh vilken härlig dag det låter som att du har haft! Saknar dig och hoppas på att få se dig snart igen <3



PUBLICERAT: 2011-01-18, 10:46:03 | URL: http://mylittlejourney.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: