2011-01-03
 21:35:44

Förlåt för det långa uppehållet

Det har varit mycket på sistone ;). Hemma var det underbart att vara och det kändes verkligen såå skönt att få bli lite omhändertagen.

Kom tillbaka i tisdags kväll, efter lite förseningar och galet många skrikande barn kom jag hem och höll på att inte komma in för att dörren hade gått i baklås eller nåt. Det tog mig nästan en halvtimme att komma in och jag var rätt upprörd då. Grät floder kan man väl säga. Kände att jag inte var snäll nog när jag sa hejdå till mamma och pappa.

Kändes som om jag var jättestel och kall. Fast när jag väl kom in genom gaten så blev jag jätteledsen, precis som jag alltid blir.


Nu sitter jag hemma och mår jättedåligt... senaste timmarna har jag varit liggandes på toan och bara kräkts... hoppas att det blir bättre snart... Hatar illamående...
Tror att det beror på att jag inte har sovit nånting inatt.. Somnade vid 6 för att tankarna bara snurrade. Vet inte vad det är som håller på att hända längre. Allting känns så himla oklart och snurrigt. Känns inte som om jag någonsin kommer höra ifrån nya jobbet och jag vet inte vad jag vill längre eller något.

Har lite jobbigt just nu.

Men det blir bättre så snart Johanna kommer hit, så jag får lite sällskap. Och så behöver jag sova.


Puss och kram





Jeanette

Mitt hjärta, allt löser sig alltid, det vet du. Om du behöver prata så vet du alltid vart jag finns någon stans. Det är bara att ringa, smsa, maila, vad du vill! Är med dig i tankarna varje dag, och jag beundrar dig för att du är så otroligt stark. Ta hand om dig själv, och glöm inte att du är underbar <3



PUBLICERAT: 2011-01-04, 13:01:33 | URL: http://mylittlejourney.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: