2011-02-16
 22:05:18

och så var det lååångt uppehåll igen....

Förlåt, förlåt och förlåt!

Det har hänt lite grejer och jag har varit duktig och inte haft på datorn på kvällarna så ofta längre, för jag måste gå och lägga mig tidigt nu när jag börjar 7 varje morgon!

För det första så var jag, johanna och nanna och såg Billy Elliott i fredags på Victoria Palace. Asså, bättre musikal har jag nog inte sett, eller den delar förstaplatsen med We will rock you!

Själva musiken utgjorde inte så mycket av själva föreställningen, men skådespelarna och danserna var heeeeelt fantastiska! Jag hade gåshud nästa hela tiden!

I torsdags kväll vaknade jag vid 10-tiden (ja, kl 22. Jag går och lägger mig runt 8 nuförtiden) och insåg att jag var magsjuk. Var helt däckad hela fredagen och lyckades med nöd och näppe ta mig till Billy Elliott.

Resten av helgen spenderade jag hos Mark och vi firade alla hjärtans dag på lördagen. Jag fick två jättefina nallar och ett jättesött kort av honom och han fick en nalle, en kopp och en jättesöt bok av mig.

Jobbet går faktiskt jättebra just nu. Det är så himla roligt att stå i caféet, för kunderna verkar gilla mig och man kan alltid skoja med dem! Fast jag saknar Francielle jättemycket. Det var hon som brukade stå i caféet, men nu har hon åkt tillbaka till Brasilien på obestämd framtid, så jag saknar henne galet mycket. Hon har blivit lite av en storasyster till mig här... Funderar på att åka dit och hälsa på någon gång i framtiden!

Dessvärre (faktiskt!!!) har vi fått en ny supervisor, och hon är heeelt hopplös!! Så himla tråkigt, för när hon började så verkade hon ändå rolig, men hon är oförmögen att prata om något annat än sig själv, sin pojkvän och hur bra hon är på allt! Jag var dum nog och frågade hur gammal hon var och det var tydligen en fruktansvärd fråga, för blicken hon gav mig var den hon kunde ha gett mig ifall jag hade frågat när hon senast dödade någon...

Dessutom är hon sååå arbetsskygg. När någon ber henne göra något så börjar hon på det och sen försvinner hon iväg och gömmer sig. Idag "gömde" hon sig hos mig i caféet för att kirk bad henne att göra pappersarbete.... SUUUUCK!!

Vet att jag faktiskt skulle kunna göra ett bättre jobb än henne, och jag ansökte inte ens om tjänsten... Men men, i sinom tid kanske? Eller, jag vet ju inte vad som kommer att hända... Tiden får ge svar helt enkelt ;).


Nu ska jag sova, är supertrött och ska upp halv sex imorgon igen, så som alla morgnar ;)


Puss och kram!! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: