2011-02-04
 21:35:36

Det blåser storm!

Det viner verkligen runt husknuten här i london, det är 12 grader varmt så jag ska inte klaga hehe..


Det har varit en jätterolig vecka på jobbet i och med att jag jobbar i caféet nu istället för i restaurangen =). Kunderna är verkligen så himla mycket trevligare och jag börjar verkligen lära mig göra riktigt bra och snyggt kaffe. Jag kan göra massa olika mönster i mjölken, t ex hjärtan, solar, gubbar och ringar med hjärtan =).

Det är jättekul! =)


Ikväll har jag och Johanna haft pannkakskväll och nu ska vi titta på "Benjamin Buttons otroliga liv". Vi skulle egentligen gått på bio, men ingen av oss orkar riktigt.

Imorgon ska jag antagligen klippa håret och sen ska jag till Mark. Han ska bjuda ut mig på middag och sen kanske på bio =). Ska bli jättemysigt.

Och snart åker vi till indien!!! Jag längtar något så sjukt mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill verkligen bli brun nu!!

Nu ska vi koka te och fortsätta vår myskväll.


Massa pussar och kramar!


Jeanette

Åh vad jag saknar dig min lilla skrutt!! Låter som att du har det toppenbra i all fall, och när du kommer hem nästa gång vill jag ha kaffe med mönster i ;) Jag vet att jag har sagt det många gånger, men vill säga det igen: Jag är så otroligt stolt över dig!! Du är så modig, stark och vacker! Ta hand om dig <3



PUBLICERAT: 2011-02-07, 13:13:15 | URL: http://mylittlejourney.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: