2010-12-29
 02:45:35

och så vart det hemgång idag...

Var rätt jobbigt att lämna mamma och pappa på arlanda, men det gick bättre än förra gången åtminstone.

Flyget blev nästan 2 timmar försenat och när vi väl kom iväg så var det 15 skrikande barn jag var tvungen att lyssna på hela vägen hit. Det var rätt irriterande och jag ville bara sova så jag var arg!

Sen kom jag i alla fall iväg men tåget tog nästan en timme istället för 30 min så jag var lite trött kan man väl säga när jag äntligen kom till ytterdörren.

Men det tar inte slut där, för sen fick jag inte upp dörren. Det tog mig mer än 20 minuter att få upp dörrjäveln!! Blev så himla frustrerad att jag började gråta och ringde upp stackars Johanna som sov. Kände mig jättedum, men när jag väl hade fått upp dörren och hon hade pratat med mig ett tag så kändes det mycket bättre.

Nu måste jag sova, för jag ska jobba imorgon....


Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: